• 11.000 m2 verkoopterrein
  • Bekend van Radio & TV
  • Scherpe prijzen & eigen import

9.6uit 1400+ beoordelingen

Op Koningsdag geopend van 09u00 tot 16u00 (bereikbaar op: 0529-45 72 45)

Koningsdag geopend van 09u00 tot 16u00


Verzenden & retourneren

Verzending van uw bestelling

Als u een plant of boom bij ons op de webshop hebt besteld is deze gewoon bij ons op voorraad. Levering kan dus in veel gevallen al de volgende werkdag. Betreft uw bestelling een grote plant of boom die onder pallet vervoer valt? In dat geval zullen wij altijd contact met u opnemen om een bezorgdatum met u in te plannen. Daarmee komt de levertijd op gemiddeld 2-3 werkdagen.

Status van uw bestelling

Na het plaatsen van een bestelling krijgt u van ons een ontvangstbevestiging per e-mail toegestuurd. Afhankelijk van de grootte van uw bestelling zullen wij contact met u opnemen om een bezorgafspraak in te plannen. Betreft het een kleine bestelling (dozen of pakket post) dan ontvangt u van ons een track & trace zodat u uw bestelling kunt volgen totdat deze is bezorgd.

Annulering van uw bestelling

Bij het annuleren van bestellingen die in een pakket verstuurd worden, dient u dit op de dag van bestelling uiterlijk voor 15.00 door te geven, aangezien deze bestellingen doorgaans op de dag van bestelling om 16.00 bij Postnl worden aangeleverd. Het annuleren van bestellingen die op een pallet verstuurd worden, dient u dit uiterlijk 12 uur na het plaatsen van de bestelling door te geven. U kunt hiervoor gewoon contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Klacht over uw bestelling?

Als u een klacht hebt over een geleverde of nog niet geleverde bestelling dan kunt u ons per email of telefonisch op de hoogte brengen van de klacht. Wij vragen u bij het melden van een klacht uw bestelgegevens bij de hand te houden. Het is overigens mogelijk dat wij u vragen om een foto te maken van het product waarover u klacht gaat. Deze zullen wij dan op verzoek graag van u willen ontvangen.

Stuurt u ons liever een e-mail dan vragen wij u zo goed mogelijk de klacht te omschrijven. Wij raden tevens aan om eventueel foto's te maken van het geleverde product indien de klacht gaat over de kwaliteit van het geleverde product.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Let op: stuur altijd u klantgegevens mee.

Retourneren van producten

Ruilen is met levende materialen die binnen de wettelijke 14 dagen bedenktermijn kunnen bederven niet mogelijk. Al onze bomen en planten vallen onder deze categorie. Daarom kunnen onze bomen en planten alleen in overleg met ons worden geretourneerd.

In het geval dat u de planten wilt retourneren vragen wij u contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan samen met u bekijken hoe wij het probleem het beste kunnen oplossen. Mochten we toch overgaan tot retourneren, dan geven wij graag tips over hoe de planten in te pakken en te retourneren. De kosten voor het retourneren komen te laste van de koper.

Indien u een niet levend product wilt retourneren dient u dit uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst te doen. De kosten voor het retourneren komen ten laste van de koper.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

toevoegen aan vergelijking0

Palmexpert bomen- en plantencentrum 9.6 / 10 - 1363 Reviews @ feedbackcompany.com
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »